Back in Sydney again - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lisan Roseboom - WaarBenJij.nu Back in Sydney again - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lisan Roseboom - WaarBenJij.nu

Back in Sydney again

Blijf op de hoogte en volg Lisan

28 Maart 2013 | Australië, Sydney

Aan het einde van de dag zijn we weer in Sydney gearriveerd voor de tweede keer deze trip. Gelukkig zaten we dit keer vlak bij central station. Die avond hebben we weer als van ouds gegeten bij de Grilled en dat was weer heerlijk. Daarna zijn we met een verzadigd gevoel in de bios gaan zitten en hebben we eindelijk de film ˋGoddessˋ gezien. Gedurende de film kwamen we erachter dat het een echte Australische film is die is voornamelijk op Tasmanie en in Sydney afspeelt!! Gelukkig viel deze film niet tegen, alleen was het publiek achter ons wat dit keer tegen viel... Sommige konden niet meer op houden met lachen, terwijl er niks te lachen viel... Daarna zijn we terug naar het hostel gelopen en zijn we op tijd gaan slapen (op keiharde matrassen...). De volgende dag zijn we naar de Haymarket gegaan om souvenirs te kopen. Dat is een soort (Aziatiche) zwartemarkt, waar niet af te dingen valt helaas.. Voor de rest hebben we die dag niks gedaan, net als de dag erna eigenllijk. We wouden nog naar Manly gaan met de ferry maar daar is niks meer van terrecht gekomen. Wel zijn we nog even de Rocks in geweest, de chiqueste wijk van heel Sydney. Dat kon je duidelijk merken aan de prijzen van alle souvenirs, die waren soms we 2 a 3 keer zo duur als in de Haymarket!! Ook deze avond hebben we weer bij Grilled gegeten om onze geweldige reis samen goed af te sluiten, want de volgende dag zou Sterre weer terug naar NL vliegen en ik hier alleen achter blijven. De volgende dag ben ik met Sterre meegegaan naar het vliegveld. Helaas had ik niet echt veel tijd, omdat ik zelf een trein moest halen om te gaan wwoofen! Het was wel raar om Sterre op het vliegveld achter te laten en alleen verder te gaan. Maar ik had heel veel zin om naar mijn wwoof-adres te gaan, het was namelijk een heel groot out-door bedrijf met heel veel paarden!! en dat leek mij een super leuke ervaring... Helaas liep dat een beetje anders af dan verwacht..


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Lisan

Actief sinds 14 Jan. 2013
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 19257

Voorgaande reizen:

17 Januari 2013 - 17 April 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: