Picton - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Lisan Roseboom - WaarBenJij.nu Picton - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Lisan Roseboom - WaarBenJij.nu

Picton

Blijf op de hoogte en volg Lisan

12 April 2013 | Nieuw Zeeland, Picton

Na Kaikoura zijn we doorgereden naar Picton. Daar vertrekt de ferry naar het noorder eiland, maar aangezien in op het zuider eiland blijf deze reis had ik ongeveer een dag om Picton te verkennen. Het was heel lekker weer toen we arriveerde, samen met een Duits meisje ben ik eerst naar de Nederlandse bakkerij gegaan die naast het hostel zat om (een beetje laat) te lunchen. Daarna zijn we richting de haven gelopen, die was heel dichtbij en niet zo groot dus zijn we wat verder gelopen door een woonwijkje heen. Na het wandelen zijn we lekker in de zon en in het gras bij de haven gaan liggen. Ik denk dat we daar ongeveer een uurtje hebben liggen genieten voordat we naar de supermarkt gingen om avond eten te halen. Ik was in een keer heel erg moe doordat ik die ochtend heel vroeg was opgestaan om met de dolfijnen te zwemmen. Daarom wou ik heel even liggen en een uurtje slapen voordat we gingen eten. Alleen werd dat uurtje bijna 2 uur omdat ik mijn wekker niet had gehoord... Dat overkomt me echt nooit, meestal wordt ik bij de eerste toon al wakker! Katharina was dan ook al begonnen met haar eten klaar te maken en had mijn deel van de zalm die we samen gekocht hadden voormij bewaard. Na het eten heb ik nog even geinternet en had ik eindelijk de tijd en de puff om te douchen. Daarna ben ik weer lekker mijn bedje ingedoken. De volgende ochtend heb ik weer mijn wekker niet gehoord!! Ik zou samen met Katharina een hike gaan maken naar een louckout punt op de berg om een mooi beeld van Picton te krijgen. Maar helaas regende het en was het dus niet erg dat ik mij (weer) verslapen had. De rest van de ochtend heb ik rustig aangedaan en rond de middag werden we door een andere buschauffeur (Swede) weer opgepikt om naar Abel Tasman National Park te gaan!


Fotoˋs Picton

https://picasaweb.google.com/109558661035575212008/Picton?authkey=Gv1sRgCOr4nr_w65mJUA

  • 12 April 2013 - 08:56

    Mam:

    Prachtig!!! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Picton

Lisan

Actief sinds 14 Jan. 2013
Verslag gelezen: 449
Totaal aantal bezoekers 19227

Voorgaande reizen:

17 Januari 2013 - 17 April 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: